مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 19:272022-07-28اجتماعي

آبفا خوزستان: مردم آب ذخیره کنند


از عموم هم استانی ها خواهشمندیم ضمن رعایت اصول صرفه جویی در مصارف مختلف نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود طی روزهای آینده اقدام کنند.

- روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پیش بینی وقوع سیل در مناطق مختلف این استان از مردم خواست تا نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود برای روزهای آینده اقدام کنند.

در این اطلاعیه ای که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: نظر به پیش بینی سازمان هواشناسی درخصوص نفوذ هوای موسمی مونسون و احتمال وقوع رگبار همرفتی در برخی مناطق شهری و روستایی استان، شرکت آب و فاضلاب خوزستان تمام تمهیدات لازم را برای تامین آب مورد نیاز فراهم کرده است.

این اطلاعیه افزوده است: این شرکت در راستای ماموریت سازمانی و مسوولیت اجتماعی خود تمامی تمهیدات لازم برای تامین حداکثری آب برای شهروندان ساکن در شهرها و روستاها و دفع فاضلاب از محیط زندگی مردم را اتخاذ نموده است.

آبفا در اطلاعیه خود آورده است: به حداقل رساندن مشکلات احتمالی، همراهی مردم می طلبد لذا از عموم هم استانی ها خواهشمندیم ضمن رعایت اصول صرفه جویی در مصارف مختلف نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود طی روزهای آینده اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا خوزستان: مردم آب ذخیره کنند

آبفا خوزستان: مردم آب ذخیره کنند