مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 18:272022-07-28اجتماعي

رانش و مسدود شدن جاده امیرخاوند شایعات فضای مجازی است


رانش و مسدود شدن جاده امیر خاوند به علت بارش شدید، در این جاده آبگرفتگی صورت گرفته بود که توسط تلاشگران رفع بحران، -  محمدعلی بخرد درگفتگو با خبرنگار فارس در کازرون گفت: بعد از ظهر امروز پنج شنبه 6 مرداد ماه در مدت زمان 45 دقیقه تا این لحظه به میزان 25/5 میلیمتر بارندگی داشتیم که این ججم از بارندگی با توجه به شیب شهرستان سیلابها و آبگرفتگی معابر  به سمت جنوب  می باشد.

وی در ادامه افزود:  تا این لحظه هیچ خسارات جانی و مالی نداشتیم و این در حالی است که اکیپ های رفع بحران و مجموعه مدیریت بحران از اولین دقایق شروع بارش ها در سطح شهر حضور داشتند و بلافاصله تمام موارد آبگرفتگی رفع شده است.

فرماندار ویژه کازرون با اشاره به خبر رانش و مسدود شدن جاده امیر خاوند گفت: به علت بارش شدید، در این جاده آبگرفتگی صورت گرفته بود که توسط تلاشگران رفع بحران، این آبگرفتگی رفع شده است و رانش و مسدود شدن این جاده از شایعات فضای مجازی می باشد.

بخرد عنوان کرد: همه مسئولین مربوطه در حوزه ها حضور دارند و پیگیر بارش ها و خطرات احتمالی پیش بینی شده از طرف کارشناسان هواشناسی هستند.

وی در پایان با اشاره به بارش های پیش بینی شده در چند روز آینده و هشدارهای جدی هواشناسی، ابراز امیدواری کرد که با رعایت و جدی گرفتن موضوع از طرف مردم و تلاش مسئولین شهرستان این شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانش و مسدود شدن جاده امیرخاوند شایعات فضای مجازی است

رانش و مسدود شدن جاده امیرخاوند شایعات فضای مجازی است