مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 17:522022-07-28اجتماعي

محور اهرم – فراشبند به علت ریزش کوه بسته شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل محور اهرم – فراشبند به دلیل ریزش کوه در قسمت رفت و برگشت مسدود است؛ - عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: از ظهر امروز شاهد بارش های بارندگی در سطح استان هستیم که مشکلاتی نیز به بار آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر افزود: محور اهرم – فراشبند به دلیل ریزش کوه در قسمت رفت و برگشت مسدود است؛ این ریزش در کیلومتر 15 این محور رخ داده است.

وی بیان کرد: در محور برازجان – دالکی رو به روی روستای راهدار شاهد آبگرفتگی بوده ایم که با تلاش همکارانمان در این راهدارخانه بازگشایی این محور صورت گرفته است.

این مقام مسؤول گفت: امروز ظهر با بارندگی محور کاکی به خورموج در دو قسمت رفت و برگشت به زیر آب رفت که با تلاش راهداری در حال حاضر بازگشایی شده است.

اخترشناس با اشاره به محور کمربندی برازجان در محدوده میدان میوه وترباره تصریح کرد: این قسمت نیز دچار آبگرفتگی شده بود که در حال حاضر برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر اظهار کرد: محور خورموج به کنگان در محدوده روستای بحیری که به بزرگ راه سیراف معروف است به علت آبگرفتگی بسته می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور اهرم – فراشبند به علت ریزش کوه بسته شد

محور اهرم – فراشبند به علت ریزش کوه بسته شد