مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 16:472022-07-28سياسي

تجلیل وزیر فرهنگ از خانواده شهید خردسال بمباران سوباشی


وزیر فرهنگ از خانواده شهید خردسال «محمدعلی افشاری»، شهید حادثه بمباران سایت سوباشی در کبودراهنگ تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  محمد مهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ بعد از ظهر امروز در حاشیه  در سی امین سفر استانی ریاست جمهوری و هیات دولت به استان همدان ضمن دیدار با خانواده شهید محمدعلی افشاری که در دوران دفاع مقدس در حادثه بمباران سایت سوباشی کبودراهنگ به شهادت رسید، از پدر ایثارگر این شهید خردسال تجلیل به عمل آورد.

وزیر فرهنگ ، در این دیدار که در فضایی صمیمانه صورت گرفت، تجلیل و تکریم از خانواده شهدا را از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید برشمرد و یادآور شد: ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس و شهدای سوباشی خالی از لطف نیست.

    وی یادآور شد: شهید محمدعلی افشاری هشتم اردیبهشت سال 1361 در شهرستان کبودراهنگ به دنیا آمد و پنجم مرداد 1367 در بمباران هوایی سایت رادار سوباشی در این شهرستان بر اثر اصابت ترکش و در سن هفت سالگی به شهادت رسید.

گفتنی است، ادای احترام به مقام شهدای گلزار شهدای کبودراهنگ، حضور در مراسم سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم کبودراهنگ،  دیدار با امام جمعه کبودراهنگ، دیدار با خانواده شهید محمدعلی افشاری، دیدار چهره به چهره با مردم در میز خدمت و حضور و سخنرانی در شورای اداری شهرستان کبودراهنگ از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل وزیر فرهنگ از خانواده شهید خردسال بمباران سوباشی

تجلیل وزیر فرهنگ از خانواده شهید خردسال بمباران سوباشی