مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 16:322022-07-28ورزشي

آغاز مسابقات کمربند طلایی «کارن پرشین فایت» گرامیداشت شهدای خان طومان


مسابقات استانی «کارن پرشین فایت» گرامیداشت شهدای خان طومان در ساری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مسابقات استانی کارن پرشین فایت گرامیداشت شهدای خان طومان در ساری آغاز شد.

دبیر سبک کارن پرشین فایت استان مازندران درباره این مسابقات اظهار کرد: مسابقات استانی کارن پرشین فایت گرامیداشت شهدای خان طومان در ساری آغاز شد.

یوسفی افزود: این مسابقات جذاب و پرطرفدار در استایل لوکیک، سمی کنتاکت، لایت کنتاکت در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان ساری برگزار می شود.

وی بیان کرد: این مسابقات جهت دریافت کمربند طلایی برگزار شده و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که مسابقات بانوان هفته گذشته انجام شد و نفرات برتر معرفی شدند و مسابقات آقایان روز جمعه در سالن شهید منتظری ساری برگزار خواهد شد.

  این مسؤول همچنین ادامه داد: برای دریافت کمربند طلایی، مسابقات سوپرفایت به صورت تک بازی برگزار می شود و هر ورزشکاری برنده بازی ها شود کمربند طلایی دریافت خواهد کرد.

یوسفی از استقبال ورزشکاران از این مسابقات گفت و افزود: برای این مسابقات 180 شرکت کننده از سرتاسر استان مازندران شرکت کردند که روز گذشته شوفایت برگزار شد و ورزشکاران به صورت شونمایشی خودنمایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات کمربند طلایی «کارن پرشین فایت» گرامیداشت شهدای خان طومان

آغاز مسابقات کمربند طلایی «کارن پرشین فایت» گرامیداشت شهدای خان طومان