مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 15:072022-07-28اجتماعي

کلینیک کتاب در زنجان راه اندازی می شود/کتابخوانی موجب کاهش آسیب می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از ایجاد کلینیک کتاب در زنجان خبر داد و گفت: هدف از این کار ارتقای سطح مطالعه در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان و بخش های قره پشتلو و زنجانرود در زنجان برگزار شد.

 پرویز خالقی، فرماندار شهرستان زنجان در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: کتابخوانی در جامعه بسیار مهم است و به ازای هر ریال در ترویج حوزه کتابخوانی ده ها ریال از آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت کتابخانه ها استفاده شود، گفت: شیخ اشراق و شهریاری ها در همین مراکز فرهنگی تربیت شده اند، پس اهمیت آن کمتر از مسجد نیست.

وی افزود: به عقیده من احداث کتابخانه و مراکز فرهنگی با توجه به ظرفیتی که دارند، مهم تر از ایجاد کارخانجات است و در طول تاریخ هم شکیل ترین پروژه ها کتابخانه ها بودند که ساخته شده اند.

 خالقی در ارتباط با یکی از آسیب های اجتماعی که در یکی از روستاهای استان رخ داد، گفت: خوشبختانه با اقدامات فرهنگی از جمله ساخت کتابخانه در سنوات بعدی این روستا به یکی از روستاهایی تبدیل شد که از سه روستای برتر در سرانه مطالعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک کتاب در زنجان راه اندازی می شود/کتابخوانی موجب کاهش آسیب می شود

کلینیک کتاب در زنجان راه اندازی می شود/کتابخوانی موجب کاهش آسیب می شود