مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 13:372022-07-28سياسي

اهدای کولر به خانواده های تحت پوشش بهزیستی اردبیل


با مشارکت اداره کل بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل 55 دستگاه کولر آبی به خانواده های نیازمند و تحت پوشش بهزیستی ساکن در مناطق گرمسیری استان اردبیل اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با مشارکت اداره کل بهزیستی و ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل 55 دستگاه کولر آبی به خانواده های نیازمند منطقه گرمسیری استان اردبیل اهدا شد.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه در 4 ماه گذشته برنامه های مشارکتی مختلفی در حمایت از جامعه هدف این اداره کل برگزار شده، اظهار کرد: از ابتدای سال و شروع ماه مبارک رمضان افزایش کمک های نقدی و غیرنقدی مردم سبب شد تا میزان حمایت ها نیز افزایش یابد.

وی از همکاری و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قدردانی کرد و افزود: ساخت مسکن 45 واحدی و ساخت اولین پارک اُتیسم در سطح استان اردبیل از مهم ترین اقدامات مشارکتی اداره کل بهزیستی در طی ماه های گذشته است.

  مدیرکل اداره بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: در حوزه امور اجتماعی،انجام اقداماتی در راستای بیمه تکمیلی بانوان سرپرست خانواده و پیشگیری از اعتیاد نیز از فعالیت هایی است که با حمایت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و موسسات انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کولر به خانواده های تحت پوشش بهزیستی اردبیل

اهدای کولر به خانواده های تحت پوشش بهزیستی اردبیل