مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-28ورزشي

تبریک رییس جمهور درپی قهرمانی فرنگی کاران نوجوان در مسابقات جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا، - رییس جمهور، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان را در رقابت های قهرمانی جهان در ایتالیا تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا، تصریح کرد: این درخشش ارزشمند نشان از استعداد، همت والا و آینده روشن نوجوانان کشورمان در این رشته ورزشی دارد که امیدوارم با برنامه ریز های درست و تلاش بیشتر مربیان توانمند، شاهد تداوم موفقیت آنان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام او به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمقهرمانی امید آفرین تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا بار دیگر توانمندی های نوجوانان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و مایه مسرت و خوشحالی مردم و جامعه ورزش کشور شد.

این درخشش ارزشمند نشان از استعداد، همت والا و آینده روشن نوجوانان کشورمان در این رشته ورزشی دارد که امیدوارم با برنامه ریز های درست و تلاش بیشتر مربیان توانمند، شاهد تداوم موفقیت آنان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییس جمهور درپی قهرمانی فرنگی کاران نوجوان در مسابقات جهانی

تبریک رییس جمهور درپی قهرمانی فرنگی کاران نوجوان در مسابقات جهانی