مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 09:472022-07-28اقتصادي

جریمه 70 میلیارد تومانی متخلفان کالا، خدمات، ارز و بهداشت در خراسان جنوبی


متخلفان بخش کالا، خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت در خراسان جنوبی از آغاز امسال به پرداخت بیش از 70 میلیارد تومان جریمه در حق دولت محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در چهار ماه گذشته 4 هزار و 158 پروندهجریمه بیش از 70 میلیارد تومانی متخلفان کالا، خدمات، ارز و بهداشت در زمینه کالا، خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.

حسین پور افزود: از مجموع پرونده های وارده کالا و خدمات در این مدت، تاکنون 3 هزار و 961 پرونده مختومه شده و در این پرونده ها افراد به پرداخت 70 میلیارد و 400 میلیون تومان در حق دولت محکوم شده اند.

وی مدت زمان رسیدگی به پرونده های وارده به شعب تعزیرات حکومتی استان را به طور میانگین 12 روز اعلام کرد و گفت: درج نکردن قیمت و ارایه ندادن فاکتور، بیشترین تخلفات بخش کالا و خدمات در استان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: همچنین از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تاکنون هزار و 585 پرونده وارد شعب تعزیراتی استان شده و هزار و 717 پرونده مختومه شده است.

حسین پور گفت: در اداره کل تعزیرات حکومتی استان به دلیل نداشتن ساختار، مکان و فضا در افزایش شعب مشکل داریم و در شهرستان های زیرکوه و خوسف چارت تشکیلاتی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 70 میلیارد تومانی متخلفان کالا، خدمات، ارز و بهداشت در خراسان جنوبی

جریمه 70 میلیارد تومانی متخلفان کالا، خدمات، ارز و بهداشت در خراسان جنوبی