مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 06:522022-07-28سياسي

رییس جمهور: مشکلات همدان با وجود نیروهای کارآمد قابل حل است


رییس جمهور در بدو ورود به همدان با اشاره به ظرفیت های بالای استان به ویژه در بخش کشاورزی و گردشگری و شرایط معدنی آن گفت: برخی از این ظرفیت ها با موانع و مشکلاتی مواجه هستند که با وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان استان این مشکلات قابل حل است.

- به گزاش خبرگزاری فارس از همدان؛ آیت الله ابراهیم رییسی صبح امروز و در جریان سی امین سفر خود به همدان در بدو ورود به فرودگاه در جمع خبرنگاران با درود به مردم  همدان اظهار کرد: همدان استانی تاریخی و تمدنی است و یادآورد رشادت های بسیار رزمندگان و یادگار 8 هزار شهید و 27 هزار جانباز و ایثارگر.

وی با بیان اینکه برای بنده و هیات دولت حضور در این استان ایثارگر و تاریخی افتخاری بزرگ است گفت: همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است که نه تنها کشور که جهان اسلام از آن ها فیض برده اند.

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های بالای استان به ویژه در بخش کشاورزی و گردشگری و شرایط معدنی آن گفت: برخی از این ظرفیت ها با موانع و مشکلاتی مواجه هستند که با وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان استان این مشکلات قابل حل است.

وی تأکید کرد: بررسی هایی در این زمینه در دولت انجام شده است و جمع بندی هایی داشتیم تا بتوانیم مصوبات خوبی را برای همدان داشته باشیم رییسی با بیان اینکه با توجه به سفر یک روزه امکان حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: مشکلات همدان با وجود نیروهای کارآمد قابل حل است

رییس جمهور: مشکلات همدان با وجود نیروهای کارآمد قابل حل است