مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 22:222022-07-27فرهنگي

برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره عکس «قاب بهشت» در شهرکرد


اولین جشنواره عکس «قاب بهشت» با تاکید بر بیان تصویری و هنرمندانه از آیین های ماه مبارک رمضان، نمایش جلوه های عبادت، راز و نیاز و روایت تصویری معنویت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز آیین اختتامیه اولین جشنواره عکس قاب بهشت با حضور کریم منزوی، احمد تاجی و امین پاسی شیرازی به عنوان هیئت داوران مسابقه، احسان قائدی، مسئول حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان، عکاسان و هنرمندان استانی برگزار شد.

جشنواره عکس قاب بهشت به همت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد در 2 بخش حرفه ای و مردمی شکل گرفت.

این رویداد هنری که برای اولین بار با تاکید بر بیان تصویری و هنرمندانه از آیین های ماه مبارک رمضان، نمایش جلوه های عبادت، راز و نیاز و روایت تصویری معنویت برپا شد، سرآغاز و نقطه عطفی در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ، معارف دینی و مذهبی در شرایط موجود بود که با حضور پرشور عکاسان هنرمند و با ارائه بیش از 300 اثر در این 2 بخش برگزار شد.

آنچه که هیئت داوران این جشنواره در نظر داشتند، نگاه خلاقانه و هنرمندانه عکاسان در به نمایش گذاشتن مراسم معنوی و عبادت ماه مبارک رمضان در دوران شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره عکس «قاب بهشت» در شهرکرد

برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره عکس «قاب بهشت» در شهرکرد