مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 19:272022-07-27سياسي

80 تعرفه گمرکی بین ایران و اتحادیه اوراسیا «صفر» می شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: با رایزنی های انجام شده، 80 تعرفه گمرکی بین ایران و اتحادیه اوراسیا «صفر» می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اصغر جمعه ای، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان عصر امروز در چهل و نهمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی استان در سالن اجتماعات این اتاق اظهار کرد: با توجه به اتفاقات تجاری پیش آمده بین ایران و کشورهای اوراسیا، پس از سه دوره مذاکره، متن موافقت نامه و فهرست کالایی آن آماده امضا مقامات دو طرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که مذاکرات روی فهرست کالایی متمرکز شده، پیشنهاد طرف اوراسیایی این است که در هر صنعت خاص، دو طرف آمادگی خود را برای صفر کردن تعرفه های گمرکی اعلام کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اعلام اینکه با رایزنی های انجام شده، 80 تعرفه گمرکی بین ایران و اتحادیه اوراسیا صفر می شود، بیان کرد: ضرورت دارد تا نظرات فعالان اقتصادی و تشکل های بخش های مختلف صنعتی را در خصوص امکان صفر کردن تعرفه های آن صنعت برابر واردات از اتحادیه اوراسیا منعکس کنیم.

جمعه ای از فعالیان اقتصادی درخواست کرد تا بنا بر اطلاع رسانی صورت پذیرفته، فهرست تعرفه کالاها را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 تعرفه گمرکی بین ایران و اتحادیه اوراسیا «صفر» می شود

80 تعرفه گمرکی بین ایران و اتحادیه اوراسیا «صفر» می شود