مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 16:572022-07-27سياسي

ضرب شست جمهوری اسلامی به منافقین در دفاع مقدس/ خباثت ها ادامه دارد


گروهک تروریستی منافقین، مسیر دشمنی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تا الآن ادامه داده و خواهند داد و دادگاه حمید نوری ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، جنایت های متعددی توسط گروهک تروریستی منافقین در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است، ترور شخصیت های برجسته نظام، از تابلوهای سیاه در تالار جنایت های منافقین کوردل علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پس از قطعنامه 598، رژیم جنایت کار آمریکا، ماشین آدم کشی خود گروهک تروریستی منافقین را از غرب وارد مرزهای کشور کرد، تا به خیال باطل خود به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، رژیم بعث عراق ، این مزدور بی جیر و مواجب استکبار جهانی، گروهک منافقین را با پنج هزار نیرو، به 120 تانک زرهی، 60 نفربر و 600 دستگاه انواع خودرو تجهیز کرد.

تنگه چهارزبر در 30 کیلومتری غرب کرمانشاه، شاهدی ماندگار در تاریخ به منظور روایت ایثار و رشادت رزمندگان اسلام در مقابله با جبهه کفر بود، ارتش اسلام به فرماندهی سردار رشید اسلام شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، رگ حیات منافقین و رژیم بعث را در مرزهای غربی کشور با تیغ استکبارستیزی نیروهای مسلح ایران قطع کرد.

  عملیات مرصاد در پنجم مرداد 1367 سال با رمز یا صاحب الزمانالزمان (عج) ادرکنی به فرماندهی سپاه پاسداران و با پشتیبانی هوانیروز ارتش در سه مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب شست جمهوری اسلامی به منافقین در دفاع مقدس/ خباثت ها ادامه دارد

ضرب شست جمهوری اسلامی به منافقین در دفاع مقدس/ خباثت ها ادامه دارد