مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 13:322022-07-27اجتماعي

سومین توله یوز «پیروز» نام گرفت


سه توله یوز ایرانی از «ایران» ماده یوز سایت مرکز تکثیر یوز ایرانی در یک زایمان سزارین صحرایی واقع در توران متولد شدند که با توجه به شرایط جسمی آن ها، - سه توله یوز ایرانی از ایران ماده یوز سایت مرکز تکثیر یوز ایرانی در یک زایمان سزارین صحرایی واقع در توران متولد شدند که با توجه به شرایط جسمی آن ها، دو توله یوز تلف شدند و تنها یوز زنده مانده به تهران منتقل شد.

رییس شورای اطلاع رسانی و سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست از رسمی شدن نام پیروز برای سومین توله یوز ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نورالله مرادی از تشکیل دومین جلسه کمیته نامگذاری سازمان حفاظت محیط زیست در معاونت آموزش و مشارکت های عمومی این سازمان خبر داد و گفت : در دومین جلسه کمیته نامگذاری پیشنهاد معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی مبنی بر نامگذاری توله یوز ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از جمع بندی نام پیروز برای این یوزپلنگ انتخاب شد.

وی افزود: سه توله یوز ایرانی از ایران ماده یوز سایت مرکز تکثیر یوز ایرانی در یک زایمان سزارین صحرایی واقع در توران متولد شدند که با توجه به شرایط جسمی آن ها، دو توله یوز تلف شدند و تنها یوز زنده مانده به تهران منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، مرادی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین توله یوز «پیروز» نام گرفت

سومین توله یوز «پیروز» نام گرفت