مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 09:122022-07-27اجتماعي

گرمخانه جدید همدان قبل از آغاز فصل سرما احداث شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: گرمخانه جدید، باید قبل از آغاز فصل سرما احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود مسگریان صبح امروز در کمیسیون خدمات شهری با موضوع ساماندهی متکدیان سطح شهر با بیان اینکه یکی از پدیده های شهرنشینی به ویژه شهرنشینی مدرن با هزینه های بالای زندگی، بحث بی خانمان هاست، اظهار کرد: وظیفه شهرداری جان پناه دادن به این افراد است.

وی ایجاد گرمخانه را تحقق ایجاد یک سرپناه برای افراد بی‎خانمان دانست و گفت: شهردار و شهرداری مسئول اداره شهر هستند و موضوع بی خانمان ها به عنوان یکی از معضلات شهری رفع شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خواستار شناسایی افراد بی خانمان و متکدیان در سطح شهر شد و بیان کرد: با شناسایی این افراد شهرداری علاوه بر فراهم کردن سرپناه باید کار فرهنگی و تربیتی نیز برای آنها داشته باشد.

وی افزود: متأسفانه این افراد به دلیل جایگاه و پایگاه اجتماعی پایین، دیر در جامعه پذیرش شده و همین موضوع باعث بروز آسیب هایی می شود.

مسگریان با تأکید بر اینکه باید هرچه سریع تر گرمخانه جدید، کلنگ زده شده احداث شود، تصریح کرد: بودجه لازم در این خصوص تخصیص یافته و باید در حداقل زمان ممکن و قبل از فرارسیدن فصل سرد این گرمخانه احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه جدید همدان قبل از آغاز فصل سرما احداث شود

گرمخانه جدید همدان قبل از آغاز فصل سرما احداث شود