مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 22:322022-07-26حوادث

کشف 62 هزار نخ سیگار قاچاق در گرمه


فرمانده انتظامی گرمه از کشف 62 هزار و 600 نخ سیگار و 6 هزار و 500 عدد تنباکوی قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 562 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سرهنگ محمد رضا قائمی نژاد، فرمانده انتظامی گرمه در گفت وگو با رسانه ها با اعلام کشف کالای قاچاق میلیاردی در گرمه اظهارکرد: ماموران انتظامی شهرستان گرمه در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالاو ارز، به یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور درق مشکوک و دستور توقف را صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران به محض متوقف کردن خودرو اقدام به بازرسی از آن کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو تعداد 62 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق و همچنین 6 هزار و 500 عدد تنباکوی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد اقلام قاچاق 5 میلیارد و 562 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ قائمی نژاد با تاکید بر اینکه پلیس تمام توان و تلاش خودر را در راه مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز بکار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های مسئول نیز باید در امر مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز نقش خود را به خوبی با اجرای به موقع و صحیح وظایف خود ایفا کنند و در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 62 هزار نخ سیگار قاچاق در گرمه

کشف 62 هزار نخ سیگار قاچاق در گرمه