مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 17:172022-07-26حوادث

بازداشت سارق 13 شئ عتیقه دوره ایلامیان از موزه و 2 مامور قلابی


متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت آثار تاریخی از موزه اعتراف کرد و در این باره گفت که قصد فروش این آثار را در شهر تهران داشته است.

- متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت آثار تاریخی از موزه اعتراف کرد و در این باره گفت که قصد فروش این آثار را در شهر تهران داشته است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مامور قلابی، یک سارق اشیای عتیقه و همچنین کشف یک انبار نوشیدنی های قاچاق در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ جلیل موقوفه ای، در تشریح برخی از ماموریت های پلیس پیشگیری تهران بزرگ در شبانه روز گذشته، گفت: مدتی قبل گزارش هایی درخصوص نگهداری و دپوی کالای قاچاق و نوشیدنی های غیرمجاز خارجی در محدوده نازی آباد به پلیس اطلاع داده شده بود که رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم عملیات کلانتری این محدوده قرار گرفت و در جریان تحقیقات و بررسی های اولیه هویت و مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران با اخذ مجوز قضایی به محل اعزام شدند، گفت: ماموران با انجام یک عملیات پلیسی به انباری که در آن کالای قاچاق نگهداری شده بود رفته ضمن کشف حدود 4000 قوطی نوشیدنی خارجی قاچاق، متهم را نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سارق 13 شئ عتیقه دوره ایلامیان از موزه و 2 مامور قلابی

بازداشت سارق 13 شئ عتیقه دوره ایلامیان از موزه و 2 مامور قلابی