مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 15:172022-07-26سياسي

جزییات پخش برنامه های صداوسیما در ماه محرم اعلام شد


برنامه شبکه های مختلف صداوسیما در ایام عزاداری ماه محرم از سوی دبیر شورای معارف سیما اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما، ویژه برنامه های رسانه ملی در ایام عزاداری ماه محرم و صفر را تشریح کرد.

وی همچنین در تشریح برنامه شبکه های مختلف سیما در ایام محرم، نجات اهل عالم با حسین (ع) است را به عنوان شعار امسال اعلام کرد.

برنامه های رسانه ملی در ایام عزاداری ماه محرم بدین شرح است: شبکه یک سیما * مستند آیین های مردمی در خصوص عزاداری محرم در 13 استان * پخش مجموعه مستند بامرام درخصوص افرادی که امام حسین علیه السلام در زندگی آنها نقش داشته است.

* یک نوا قطعاتی کوتاه از مداحی مداحان قدیمی * برنامه سخنرانی عبرت های عاشورا که تلفیق سخنرانی مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله در خصوص عاشورا است.

* برنامه ترکیبی آفتاب شرقی به صورت ویژه با موضوعات مذهبی اجتماعی شبکه دو سیما * برنامه کوی محبت به صورت زنده از کربلای معلی * ایوان بهشت با سخنرانی شیخ حسین انصاریان * پخش مداحی جمعی از مداحان اهل بیت (علیه السلام) * برنامه عطف با معرفی آثار هنری با موضوع عاشورا * برنامه ترکیبی خانه زاد به گفتگو با خادمان و افرادی که با جلسات عزاداری ارتباط دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پخش برنامه های صداوسیما در ماه محرم اعلام شد

جزییات پخش برنامه های صداوسیما در ماه محرم اعلام شد