مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:122022-07-26سياسي

ضرورت تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها برای انعکاس خدمات دولت


فرماندار سوادکوه شمالی در جلسه برگزاری انتخابات شورای روابط عمومی از ضرورت تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها برای انعکاس خدمات دولت در شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه شمالی، علی پیرفلک در جلسه انتخابات شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به ضعف اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات اشاره داشتند و در شهرستان ما هم خدمات مختلفی انجام شد ولی اطلاع رسانی مناسبی انجام نگرفت، گفت: اگر اطلاع رسانی انجام شود مردم ما که مردم خوبی هستند قدرشناس خدمات هستند و شرط آن این است که در جریان اقدامات قرار بگیرند.

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه اطلاع رسانی اقدامات و خدمات، احترام به مردم و بیان خدمات است، افزود: اولین اقدام روابط عمومی ها، انعکاس خدمات و فعالیت های ادارات و نهاد ها علاوه بر گزارش دهی به ادارات شهرستانی و استانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل بین روابط عمومی ها و رسانه ها باید در اولویت باشد و خبرنگاران با حضور در ادارات احساس راحتی کنند و ایجاد این ارتباط و تعامل بر عهده روابط عمومی ها است، خاطرنشان کرد: اهمیت فضای مجازی در نظر مقام معظم رهبری در بیان اینکه اگر رهبر نبودند در فضای مجازی فعالیت داشتند، مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها برای انعکاس خدمات دولت

ضرورت تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها برای انعکاس خدمات دولت