مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-26اقتصادي

اعلام مهلت صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات


بدیهی است حذف یا تعدیل مالیات اعلام شده منوط به اعلام مراتب اصلاح و یا غیرخالی بودن واحد مسکونی از طریق وزارت راه و شهرسازی است.

- سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که مالیات خانه های خالی شناسایی شده در سال 1400 محاسبه و به اطلاع صاحبان این خانه ها رسیده که آن ها برای پرداخت مالیات تا پایان مردادماه فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی معادل 568 هزار خانه خالی شناسایی شد که مربوط به 9 ماهه سال گذشته بود.

اما اجرای این قانون در سال گذشته باید تکمیل می شد که سازمان امور مالیاتی تا پایان تیرماه امسال برای اعلام خانه های خالی شناسایی شده در 12 ماهه سال گذشته و محاسبه مالیات آن ها، فرصت داشت که با گذشت سه روز از مهلت قانونی، امروز این لیست را منتشر کرده است.

بدین منظور، امروز سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: حسب اطلاعات واصله از وزارت راه و شهرسازی، مالیات واحدهای مسکونی خالی برای سال 1400 در اجرای مقررات ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم محاسبه و از طریق پیامک و بارگذاری در درگاه خدمات الکترونیکی مالیاتی به اطلاع مالکین واحدهای مذکور رسیده است، بنابراین مالکین واحدهای یاد شده حداکثر تا پایان مردادماه 1401 فرصت دارند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان به نشانی my.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مهلت صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات

اعلام مهلت صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات