مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:172022-07-26ورزشي

درخشش قهرمانان اصفهان در مسابقات انتخابی تیم ملی کیوکوشین کاراته


مهدی استکی رییس کیوکوشین KWF استان اصفهان با اشاره به درخشش قهرمانان اصفهان در مسابقات انتخابی تیم ملی کیوکوشین کاراته گفت: تیم قهرمانی اصفهان با کسب عناوین قهرمانی پی در پی توانست مقام سوم مشترک را به همراه استان فارس کسب نماید.

- مهدی استکی رییس کیوکوشین KWF استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به درخشش قهرمانان اصفهان در مسابقات انتخابی تیم ملی کیوکوشین کاراته اظهار کرد: تیم قهرمانی اصفهان با کسب عناوین قهرمانی پی در پی توانست مقام سوم مشترک را به همراه استان فارس کسب نماید.

وی افزود:این مسابقات مطابق با  آخرین استانداردهای فدراسیون جهانی کیوکوشین (kwf) برگزار شد ودر آن قهرمانان جهانی فدراسیون و اتحادیه کیوکوشین حضور داشتند که این موضوع باعث افزایش سطح بالای مسابقات شد.

استکی ضمن تقدیر از زحمات کیوکوشین کاران استان اصفهان افزود: این مقام در بین بهترین های کشور و جهان کسب شده است و از این نظر از ارزش بالایی برخوردار است.

  نماینده فدراسیون جهانی کیوکوشین کاراته در استان  اصفهان افزود:کسب این عنوان را علاوه بر تلاش قهرمان مدیون زحمات شبانه روزی کادر فنی و قهرمانی و همچنین اساتید بزرگ استان می باشیم که جا دارد از زحمات همه این عزیزان تشکر نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش قهرمانان اصفهان در مسابقات انتخابی تیم ملی کیوکوشین کاراته

درخشش قهرمانان اصفهان در مسابقات انتخابی تیم ملی کیوکوشین کاراته