مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 15:322022-07-25اقتصادي

تولید محصولات کشاورزی در مغان افزایش می یابد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اراضی پایاب سد خدا آفرین با مساحت 36هزار و 500 هکتار منطقه ای مهم برای تولید محصولات کشاورزی است و تولید محصولات کشاورزی با بهره برداری از این طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نادر تقی زاده عصر امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری به موضوع مهم خودکفایی محصولات کشاورزی اظهار کرد: وجود منابع آبی در رود ارس و سدهای خدا آفرین و قیزقلعه سی یک نعمت الهی و استثنایی است.

وی افزود: مبادی مصرف این آب ها در بسترهای اراضی کشاورزی و باغی تولیدکنندگان منطقه است که خوشبختانه در پایاب آن ها عملیات های مناسبی با شبکه گذاری انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در سطح استان 42 هزار و500 هکتار اراضی دیم به آبی تبدیل می شود، تصریح کرد: بزرگترین مساحت این اراضی در اراضی پایاب سد خدا آفرین در مساحت 36 هزار و 500 هکتار منطقه ای مهم برای تولید محصولات کشاورزی است که تقریبا با بهره برداری کامل از این طرح یک میلیون تن به محصولات کشاورزی اضافه می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل طرح صدور اسناد زمین های زراعی کشاورزان را یک ضرورت دانست و گفت: برای اجرای این طرح، همکاری و پای کار بودن کشاورزان یک اصل است که همه ما برای اجرای این طرح باید مشارکت جدی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات کشاورزی در مغان افزایش می یابد

تولید محصولات کشاورزی در مغان افزایش می یابد