مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 14:422022-07-25فرهنگي

نمایشنامه خوانی باید تفاوت خود با اجرا را نشان دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشنامه خرس آنتوان چخوف در پنجمین برنامه خنده در صحنه با خوانش فرج الله گل سفیدی، - امیر دژاکام پس از تماشای نمایشنامه خوانی نمایشنامه خرس در برنامه خنده در صحنه گفت: معنای نمایشنامه خوانی مشخص است و تفکیک آن به بخش هایی همچون اجراخوانی کار اشتباهی است چرا که اگر قرار است اجرا کنیم پس دیگر نمایشنامه خوانی نیست و در دست گرفتن نمایشنامه در اجرای تئاتر به بهانه و با نام اجراخوانی غلط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشنامه خرس آنتوان چخوف در پنجمین برنامه خنده در صحنه با خوانش فرج الله گل سفیدی، فریبا دستواره ، فرهاد بشارتی، مهدی خالقی و به کارگردانی علیرضا گیلانپور با اجرای موسیقی زنده حسین کوشکانی در تماشاخانه مهر اجرا شد.

این قسمت از برنامه خنده در صحنه مهمانان ویژه ای از جمله دکتر امیر دژاکام، بهرام درخشانی، علی برجی، عزت الله رمضانی فر، جهانگیر اژدری، رضا فقیهی و… و با حضور پر شور علاقه مندان برگزار شد.

امیر دژاکام پس از تماشای این اجرا در سخنانی به ماهیت و چرایی نمایشنامه خوانی پرداخت و گفت: ساحت ابتدایی نمایشنامه خوانی ادبی و تولیدی است و نگاه زیبایی شناسی به آن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشنامه خوانی باید تفاوت خود با اجرا را نشان دهد

نمایشنامه خوانی باید تفاوت خود با اجرا را نشان دهد