مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 13:372022-07-25اجتماعي

اجرای طرح تشدید برخورد با مخدوش کردن پلاک در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی از شروع طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش، مخدوشی و فقدان پلاک موتورسواران همانند خودرو ها توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: - طرح تشدید برخورد با تخلفات پنهان و مخدوش کردن پلاک در سطح معابر پایتخت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی از شروع طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش، مخدوشی و فقدان پلاک موتورسواران همانند خودرو ها توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: تیم های مستقر در سطح معابر، تقاطع ها و میادین شهر تهران بزرگ طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش، مخدوشی و فقدان پلاک موتورسواران را اجرا خواهند کرد.

وی افزود:بر همین اساس و درطرح تشدید برخورد با تخلفات پلاک، ضمن توقیف موتورسیکلت، پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی می شود و پلیس راهور تهران بزرگ مأموریت دارد با استقرار در معابر، ضمن شناسایی متخلفین (مخدوشی پلاک) همانند خودرو ها نسبت به اعمال قانون و معرفی به مراجع قضایی اقدام کند.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: به استناد ماده 720 قانون مجازات اسلامی هرکس که در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید برخورد با مخدوش کردن پلاک در تهران

اجرای طرح تشدید برخورد با مخدوش کردن پلاک در تهران