مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-25سياسي

تشکیل کمیته ایمنی ساختمان های ناایمن در قم/ 80 ساختمان ناایمن تعیین تکلیف می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به تشکیل کمیته مشترک شهرداری، سازمان آتش نشانی شهرداری و سازمان نظام مهندسی در حوزه ایمنی ساختمان ها گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی در حاشیه جلسه ای که پیرامون ساختمان های ناایمن در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه ای که در خصوص ساختمان های ناایمن برگزار شد، مجموعه های مرتبط حضور داشتند و موارد مختلفی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از سوی وزارت کشور تکالیفی برای مجموعه های مسئول در این حوزه مشخص شده است، ابراز کرد: با توجه به اتفاقاتی که در چند سال گذشته پس از حادثه پلاسکو رخ داد، با همکاری مجموعه های شهرداری، آتش نشانی و سازمان نظام مهندسی حدود 80 ساختمان ناایمن در قم شناسایی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تأکید کرد: در این جلسه بخشنامه ها به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت و  مقرر شد کمیته ای متشکل از شهرداری، سازمان آتش نشانی و سازمان نظام مهندسی تشکیل شود که دبیرخانه این کمیته بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است.

به گفته وی، این 80 نقطه ناایمن که در فاز نخست شناسایی شده بود، با توجه بخشنامه ها و چک لیست ها مقرر شد که وضعیت آن ها در دو هفته تعیین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ایمنی ساختمان های ناایمن در قم/ 80 ساختمان ناایمن تعیین تکلیف می شوند

تشکیل کمیته ایمنی ساختمان های ناایمن در قم/ 80 ساختمان ناایمن تعیین تکلیف می شوند