مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:322022-07-25سياسي

قرچک نیازمند ساخت 6 کتابخانه است


در شهرستان قرچک شش کتابخانه وجود دارد و برای رسیدن به استانداردهای لازم نیازمند ساخت شش کتابخانه دیگر در سطح شهرستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حال کتاب و کتاب خوانی خوب نیست، کتابخوانی در وهله اول باید از خود مسوولین آغاز شود، برای بالا بردن سرانه کتاب خوانی در کشور ابتدا باید ما مسوولین را کتاب خوان کنیم.

وی افزود: ما مسوولین بارها درباره نان مردم جلسه و بازدید می گذاریم آیا برای فکر و روح آنها هم کاری کرده ایم، مسئولان ماهی یک بار همراه خانواده به کتابخانه ها بروند و اعضاء خانواده خود را عضو کتابخانه کنند.

فرماندار قرچک با اشاره به گرانی بیش از حد کتاب و افزایش مراجعه به کتابخانه ها افزود: باید این فضا را تبدیل به بستری مناسب برای رشد فکری جامعه کنیم، هر چقدر سرانه آموزشی در جامعه افزایش پیدا کند بی شک معضلات اجتماعی نیز کاهش پیدا می کند.

فاتحی نژاد با تاکید بر سهولت دسترسی کتاب به مردم بیان داشت: با فرهنگ سازی انجام شود، باید کاری کنیم که لحظاتی که اوقات فراغت دارند تلفن همراه را کنار گذاشته و به جای آن کتاب دست بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرچک نیازمند ساخت 6 کتابخانه است

قرچک نیازمند ساخت 6 کتابخانه است