مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 09:122022-07-25سياسي

12 مجلس شبیه خوانی داخلی و خارجی در تهران اجرا می شود


در آستانه ماه محرم الحرام، در قالب نخستین دوره سوگواره بین المللی شبیه خوانی، 12 مجلس شبیه خوانی با حضور گروه هایی از کشورهای نیجریه و عراق و بعضی استان های کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در قالب نخستین دوره سوگواره بین المللی شبیه خوانی که با هدف تعمیق بخشی به تبیین بیشتر مکتب اباعبدا.

الحسین (ع) با استفاده از ابزار هنر و آیین های سنتی و مذهبی که به همت بنیاد بین المللی عاشورا برپا می شود، 12 مجلس شبیه خوانی با حضور گروه های شبیه خوانی کشورهای نیجریه و عراق و گروه های منتخب شبیه خوانی استان های اصفهان، قزوین، مرکزی، قم و تهران روزهای چهارم و پنجم مردادماه سال جاری در محوطه بیرونی تئاتر شهر، میدان آیینی امام حسین (ع) و فرهنگسرای خاوران برپا می شود.

در بخش بین الملل، گروه شبیه خوانی کشور نیجریه به سرپرستی مرتضی جبرین، مجلس شهادت امام حسین(ع)، روز چهارم مردادماه در میدان امام حسین (ع) (ساعت 21) و پنجم مردادماه نیز در محوط بیرونی تئاتر شهر و فرهنگسرای خاوران به ترتیب ساعت های 18:30 و 21 اجرا می کنند.

گروه شبیه خوانی کشور عراق به سرپرستی علی العبودی، مجلس شهادت عابس شاکری را سه شنبه چهارم مرداد ساعت 18:30 در محوطه بیرونی تئاتر شهر و ساعت 21 در فرهنگسرای خاوران و همچنین روز چهارشنبه پنجم مردادماه نیز ساعات 18:30 و 21 به ترتیب در میدان آیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مجلس شبیه خوانی داخلی و خارجی در تهران اجرا می شود

12 مجلس شبیه خوانی داخلی و خارجی در تهران اجرا می شود