مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 07:422022-07-25ورزشي

تقصیر شما نیست آقای ساکت؛ سیاه تان کردند


چطور در دوره درخشش مربیان ایرانی، درجه چند های شرق اروپا به ورزش ایران قالب می شوند؟ آیا مسیر غلط پول پاشی و مدیریت برآمده از تفکر فوتبالی ساکت بعد از سه سال نرسیدن به قهرمانی لیگ برتر والیبال تصحیح شد؟ پاسخ منفی است - عملکرد تیم ملی والیبال با کادر فنی ایرانی در لیگ ملت ها تا به اندازه ای تحسین برانگیز بود که خاطره تلخ استفاده از ولادیمیر آلکنو در لیگ ملت های 2021 و المپیک توکیو را تا حدودی کمرنگ کرد و شانس تداوم کار کادر ایرانی تا المپیک بعد را به طور محسوسی بالا برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ همزمان با این عملکرد اما ساکت مدیرعامل سپاهان با حقوق سالانه یک میلیارد تومانی خودش، از مربی مونته نگرویی نه چندان مشهور برای حضور در این تیم متمول اصفهانی رونمایی کرد.

اما چطور در دوره درخشش مربیان ایرانی، درجه چند های شرق اروپا به ورزش ایران قالب می شوند؟ والیبال ایران مقصد مربیان در چند اروپای شرقی اگر از فیش حقوقی ماهانه 92 میلیون تومانی محمدرضا ساکت مدیرعامل مادام العمر سپاهان بگذریم و نسبت به عرق های ریخته بر صورت کارگران فولاد مبارکه سپاهان بی اعتنا باشیم، حضور بالسا رادولوویچ مربی مونته نگرویی در سپاهان آن هم بعد از آنکه این باشگاه اعلام کرد می خواهد با تمرکز بر کار پایه در لیگ دسته اول حضور یابد، نتیجه چند خطای استراتیژیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقصیر شما نیست آقای ساکت؛ سیاه تان کردند

تقصیر شما نیست آقای ساکت؛ سیاه تان کردند