مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 21:022022-07-24سياسي

همدان؛ میزبان سی امین سفر استانی رییسی


رییس جمهور، پنجشنبه این هفته مورخه 6 مردادماه 1401 در سی امین سفر استانی دولت، به دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان سفر خواهد کرد.

  - استاندار همدان از سفر رییس جمهور به همدان خبر داد و گفت: رییس جمهور، پنجشنبه این هفته مورخه 6 مردادماه 1401 در سی امین سفر استانی دولت، به دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: با توجه به سیاست های مردمی دولتِ سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رییسی و همچنین پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی بودن و در بین مردم بودن، رییس جمهور به 29 استان کشور سفر کرده، که این سفرها، در راستای دیدار با مردم شریف کشور و همچنین رفع مشکلات و مسائل آن ها بوده است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: رییس جمهور، پنجشنبه این هفته مورخه 6 مردادماه 1401 در سی امین سفر استانی دولت، به دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: بدون شک، همه باید دست به دست هم بدهیم تا از این فرصت بهترین استفاده را برده و بتوانیم، ظرفیت ها و دغدغه های استان را انعکاس دهیم تا منجر به توسعه استان شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در این سفر تعدادی از وزرا و روسای سازمان های مستقل و جمعی از معاونین رییس جمهور، آقای رییسی را همراهی خواهند کرد، مطرح کرد: همزمان با حضور رییس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان؛ میزبان سی امین سفر استانی رییسی

همدان؛ میزبان سی امین سفر استانی رییسی