مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 20:372022-07-24بين الملل

ارتش عراق: نظامیان ترکیه را مجبور به خروج از خاک خود می کنیم


رییس ستاد مشترک ارتش عراق با اشاره به اعزام نیروهای ارتش و پیشمرگه به مناطق مرزی با ترکیه، گفت که این نیروها، نظامیان ترکیه را مجبور خواهند کرد که خاک عراق را ترک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالامیر رشید یارلله رییس ستاد مشترک ارتش عراق شامگاه امروز یکشنبه (دوم مرداد) خبر داد که نفوذ نظامیان ترکیه در مناطق شمالی عراق افزایش یافته است.

خبرگزاری رسمی عراق (واع ) به نقل از یارالله گزارش داد، نظامیان ترکیه مناطق زیادی را اشغال کرده اند و تعداد مقرهای آنان افزایش یافته و به صد مقر در داخل اراضی اراضی رسیده است .

وی با بیان اینکه این مقرها فاصله اندکی با مناطق زاخو و العمادیه در دهوک واقع در شمال عراق دارند، تصریح کرد، باید ارتش و نیروهای پیشمرگه به این مناطق بروند و کنترل مناطقی را در دست بگیرند که نیروهای مرزبانی در آن حضور ندارند.

این فرمانده عراقی با تأکید بر اینکه نیروهای ارتش و پیشمرگه باید نیروهای ترکیه را مجبور کنند که این مقرها را ترک کنند و کنترل آن را در دست بگیرند، خاطر نشان کرد: بین ما و ترکیه، 370 کیلومتر است که در مرزهای منطقه کردستان قرار دارد .

وی گفت که وزارت دفاع عراق و سربازان این کشور در این مناطق هیچ حضور ندارند و حضور ما در این مناطق، مستلزم کسب مجوزهای رسمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش عراق: نظامیان ترکیه را مجبور به خروج از خاک خود می کنیم

ارتش عراق: نظامیان ترکیه را مجبور به خروج از خاک خود می کنیم