مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 18:522022-07-24سياسي

استاندار فارس: اماکن تجاری که فروشنده در آن کشف حجاب کند، پلمب می شود


استاندار فارس با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها و دبیرستان ها گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح چهارشنبه طلایی را مخصوص دانشگاه ها و دبیرستان ها اجرا کند.

- استاندار فارس با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها و دبیرستان ها گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح چهارشنبه طلایی را مخصوص دانشگاه ها و دبیرستان ها اجرا کند.

اگر فردی در مقابل تذکر رعایت حجاب ابراز ندامت کرد تخفیف داده می شود اما اگر سماجت و لجاجت داشته باشد برخورد قهری می شود.

استاندار فارس با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها و دبیرستان ها پس از کم شدن محدودیت های بیماری کرونا، گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح چهارشنبه طلایی را مخصوص دانشگاه ها و دبیرستان ها اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمدهادی ایمانیه یکشنبه دوم مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با قدردانی از وحدت و عزمی که برای ترویج عفاف و حجاب در استان اتفاق افتاده است، گفت: وزیر کشور در سفر به فارس اعلام کرد که بیشترین نگرانی برای شیراز بود اما رتبه اول ترویج حجاب و عفاف را شیراز کسب کرده است.

او با اشاره به اینکه تا پایان تابستان، اماکن تجاری که فروشنده در آن کشف حجاب کند، پلمب می شود، گفت: در این راه کسی نگاه عقده گشایی یا برخورد احساساتی ندارد و همه نگاه ها در راستای اصلاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: اماکن تجاری که فروشنده در آن کشف حجاب کند، پلمب می شود

استاندار فارس: اماکن تجاری که فروشنده در آن کشف حجاب کند، پلمب می شود