مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 11:122022-07-24اقتصادي

سرانجام اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس به کجا رسید؟


رییس سازمان امور مالیاتی کشورگفت: آمادگی داریم از امسال ارتباطات بیشتری با سامانه ممیزی شهرداری داشته باشیم تا مالیات خانه های خالی و لوکس را دریافت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، داود منظور رییس سازمان امور مالیاتی کشور  در صحن امروز شورای شهر در پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر تهران درباره هزینه کرد مالیات در بخش های مختلف اظهارداشت: حدود 50 درصد هزینه های جاری دولت با مالیات تأمین می شود و امیدواریم با تنوع کالاهای مالیاتی، کل بودجه دولت را تأمین کنیم.

وی به وجود مالیات هراسی اشاره کرد و افزود: سعی می کنیم با مردم در خصوص مالیات سخن بگوییم که این فرهنگسازی به مشارکت دیگر بخش ها نیاز دارد.

وی با بیان اینکه ما در موارد قانونی در خصوص باغ ویلاها وارد نمی شویم، یادآور شد: اینکه در دریافت مالیات از باغ ویلاها وارد نشویم باید اصلاحات در قانون انجام شود.

منظور با تأکید بر اینکه افزایش سهم تهران از مالیات باید بر اساس دستور قانون گذار باشد، خاطرنشان کرد: مناطق محروم عقب ماندگی هایی در بخش های مختلف دارند که اگر قرار بر رفع آن باشد، سهم زیادی به کلانشهرها نخواهد رسید.

  وی ادامه داد: ارزش افزوده می تواند در توسعه شهر تهران اثرگذار باشد و اعتقاد داریم که می توانیم بهبودی را در این زمینه شاهد باشیم و بر اساس آنچه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس به کجا رسید؟

سرانجام اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس به کجا رسید؟