مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 11:122022-07-24سياسي

طرح «غربالگری کرونای شهید سلیمانی» بسیار اثر بخش است؛ دولت از اجرای آن حمایت کند


استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:در زمانی که به جز طرح غربالگری شهید سلیمانی هیچ بسته جامعی برای مقابله با اپیدمی کووید 19 در کشور وجود ندارد اجرای این طرح بسیار اثر بخش است.

- حمید سوری،استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که دستور اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی را چطور ارزیابی می کنید؟ ،اظهار داشت: روز گذشته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به فعال شدن طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج مستضعفین پرداخت.

این بسیار اتفاق مبارکی است؛هرچند خیلی دیر.

وی ادامه داد: از وعده وزیر بهداشت برای کسب رای اعتماد مجلس در 24 مرداد 1400 در خصوص توسعه و فعال سازی طرح شهید سلیمانی حدود یک سال می گذرد و علیرغم وقت فراوانی که در پاییز گذشته برای اصلاح و به روز رسانی این طرح صرف شد، این طرح با کم توجهی مواجه شد.

  استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ابراز کرد: به هر حال در زمانی که بجز این طرح هیچ بسته جامعی برای مقابله با اپیدمی کووید 19 در کشور وجود ندارد و جز تکرار دعوت به واکسیناسیون کمتر صدایی شنیده شده است، این پیام شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا موجب امیدواری برای خوش رویی وزارت بهداشت با این طرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «غربالگری کرونای شهید سلیمانی» بسیار اثر بخش است؛ دولت از اجرای آن حمایت کند

طرح «غربالگری کرونای شهید سلیمانی» بسیار اثر بخش است؛ دولت از اجرای آن حمایت کند