مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:422022-07-24سياسي

تکمیل مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی همدان نیازمند اعتبار است


رییس جهاد دانشگاهی استان همدان گفت: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی همدان بیش از 90 درصد پیشرفت دارد که تکمیل و بهره برداری آن نیازمند اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی کلانترنیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهارم مرداد ماه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که در سال 59 به دستور امام(ره) تاسیس شده و با دو رویکرد فرهنگی و پژوهشی فعال بوده و با این دو ماموریت تاثیرات خود را در جامعه گذاشته است.

وی با بیان اینکه شعار جهاد دانشگاهی ارتباط جامعه و دانشگاه است افزود: این نهاد به دنبال رفع نیازهای جامعه از طریق کارهای دانش بنیان و پژوهشی و رفع موانع صنعت، پزشکی و فرهنگ و.

است.

رییس جهاد دانشگاهی استان همدان با اشاره به اینکه در حوزه پژوهش و فناوری در بخش پزشکی یک مرکز خدمات و طب کار فعالیت دارد افزود: این بخش اولین مرکز طب کار استان همدان است و حوزه آزمایشگاه تشخیص طبی نیز دومین آزمایشگاهی است که در همدان تاسیس شده است.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته سلامتکده طب سنتی افتتاح شد که خدمات خوبی را زیرپوشش استانداردهای وزارت بهداشت ارائه می کند عنوان کرد: این مرکز بخش های مختلفی اعم از داروخانه طب سنتی، اتاق اعمال یداوی، طب سوزنی، ماساژتراپی یا ماساژ درمانی دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی همدان نیازمند اعتبار است

تکمیل مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی همدان نیازمند اعتبار است