مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 09:422022-07-24پزشكي

تسویه مطالبات داروخانه ها و موسسات درمانی طرف قراردادبیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت همدان از تسویه مطالبات داروخانه ها و موسسات درمانی طرف قرارداد این استان تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

- فریبرز نیاستی؛ مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در گفت وگو با فارس از تسویه مطالبات داروخانه ها و موسسات درمانی طرف قرارداد بخش خصوصی استان خبر داد و اظهارکرد: مطالبات داروخانه های دولتی دانشگاهی و داروخانه های خصوصی استان تا پایان خردادماه پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر مطالبات مطب ها، پزشکان شاغل در بخش خصوصی، مراکز خصوصی و غیر دانشگاهی، درمانگاهها، مراکز پاراکلینیک و آزمایشگاهها تا پایان خرداد ماه امسال تسویه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به اینکه این پرداخت های بیمه سلامت به موسسات و مراکز درمانی استان و تسویه مطالبات سال 1400 موسسات و مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان بی سابقه و کم نظیر بوده است گفت: تمام مطالبات سال گذشته موسسات و مراکز درمانی استان به مبلغ 564 میلیارد تومان تسویه شد که اقدامی بی سابقه در طول تاریخ بیمه سلامت استان است.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات بیمارستان ها و مراکز دولتی دانشگاهی نیز تا پایان فروردین ماه سالجاری تسویه و پرداخت علی الحساب اردیبهشت ماه نیز به حساب این مراکز واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبات داروخانه ها و موسسات درمانی طرف قراردادبیمه سلامت

تسویه مطالبات داروخانه ها و موسسات درمانی طرف قراردادبیمه سلامت