مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 08:372022-07-24اقتصادي

احداث 540 واحد طرح ملی مسکن در شهرستان اردبیل


عملیات اجرایی احداث 540 واحد در قالب طرح ملی مسکن در شهرستان اردبیل آغاز شده و تلاش بر این است که امسال 190 واحد از این تعداد به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد صبح امروز در بازدید از عملیات اجرایی طرح ملی مسکن در شهرستان اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث 540 واحد در قالب طرح ملی مسکن در شهرستان اردبیل آغاز شده و تلاش بر این است که امسال 190 واحد از این تعداد به بهره برداری برسد.

وی افزود: پیگیری می کنیم تا روند عملیات اجرایی بقیه واحدها هم تسهیل شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

فرماندار اردبیل بر تکمیل زیرساخت های این واحدها تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه باید اهتمام ویژه صورت گیرد و دستگاه های مربوطه به صورت جدی عمل کنند.

اهمیت نظارت همه جانبه در ساخت مسکن اعتماد تحقق واگذاری این واحدهای مسکونی را یک مطالبه و اولویت اساسی دانست و گفت: این امر درقالب طرح ملی مسکن آغاز شده تا حداقل دغدغه های تعدادی از خانواده ها در حوزه مسکن برطرف شود.

وی با تاکید بر نظارت همه جانبه در ساخت مسکن، تصریح کرد: کیفیت ساخت واحدهای مذکور در مقایسه با اقدامات مشابه مطلوب بوده و این نظارت ها تشدید می شود تا مسکن استاندارد تحویل متقاضیان واجد شرایط داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 540 واحد طرح ملی مسکن در شهرستان اردبیل

احداث 540 واحد طرح ملی مسکن در شهرستان اردبیل