مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 18:172022-07-23سياسي

اجتماع مداحان در آستانه ماه محرم در شهرری برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همایش روز قشر سازمان بسیج مداحان کشور با حضور قشر بسیج مداحان، ذاکران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام و جمعی از مسؤولان دقایقی پیش در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری برگزار شد.

یوسف ارجونی رییس سازمان بسیج مداحان کشور در این مراسم اظهار کرد: به مناسبت روز گرامیداشت قشر بسیج مداحان، از 300 خانواده شهید این قشر تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه هر سال یک شهید در عرصه ستایشگری به عنوان شهید شاخص سال در هر قشر معرفی می شود، گفت: در سال 1401 شهید علی امرایی به دلایلی از جمله اینکه مداح بود، مدافع حرم بود و در گروه های جهادی فعالیت می کرد به عنوان شهید شاخص قشر سازمان بسیج مداحان انتخاب شد.

رییس سازمان بسیج مداحان کشور ادامه داد: از دل نوشته های شهید علی امرایی که در ماه مبارک رمضان نوشته بود، درمی یابیم که همه دنیا برای او کوچک شده و تنها چیزی که می تواند او را از این قفس رهایی بخشد، شهادت است و در نهایت نیز در ماه رمضان با زبان روزه شهید شد.

  ارجونی ارتقای سطح فرهنگی و معنوی مادحین را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: ایجاد انس و الفت بین پیشکسوتان و جوانان در مجموعه مادحین از دیگر اهداف این برنامه است و تمام سعی خود را به کار می گیریم تا محرم امسال ماندگار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مداحان در آستانه ماه محرم در شهرری برگزار شد

اجتماع مداحان در آستانه ماه محرم در شهرری برگزار شد