مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 16:172022-07-23سياسي

شرکت های خلاق و دانش بنیان در برنامه هفتم توسعه جایگاهی ویژه خواهند داشت


در بحث تصویب برنامه هفتم توسعه، نمایندگان قصد دارند تا جایگاهی ویژه به شرکت های خلاق و دانش بنیان اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز محمدنژاد قاضی محله، نماینده مردم از حوزه انتخابیه لنگرود در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش شرکت های خلاق و دانش بنیان در توسعه بیان کرد: در جهان امروز به راستی می توان فناوری و خلاقیت را یک سلاح مدرن  و یک دیوار و لایه دفاعی بزرگ دانست که در مقابل آسیب های خارجی، از هر کشور و جامعه ای حمایت می کند.

وی با اشاره به توجه جدی مقام معظم رهبری به شرکت های خلاق عنوان کرد: در نامه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به رهبر معظم انقلاب درباره شرکت های خلاق، رهبری به قوا برای حمایت از این شرکت ها تأکید داشتند.

حضرت آقا به درستی این مهم را درک کردند و به همین دلیل تاکید بسیار مؤکدی روی حمایت از زیست بوم خلاقیت شرکت های خلاق دارند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: تلاش نظام این بوده که این نگاه دانشی و خلاقانه و زیست بوم محور به سیستم اجرایی کشور نیز تسری یابد و در آن ادغام شود.

اگر فرایند قانونگذاری در مجلس یازدهم را مرور کنیم، خواهیم دید که این مجلس نگاهی بسیار دغدغه مند و زیبا به زیست بوم صنایع نرم و خلاق و اقتصاد دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق و دانش بنیان در برنامه هفتم توسعه جایگاهی ویژه خواهند داشت

شرکت های خلاق و دانش بنیان در برنامه هفتم توسعه جایگاهی ویژه خواهند داشت