مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 15:572022-07-23پزشكي

اسامی برگزیدگان مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویان پرستاری اعلام شد


نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویان گروه پرستاری سراسر کشور اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویان گروه پرستاری سراسر کشور اعلام شد.

گفتنی است که مرحله اول این المپیاد با حضور بیش از 4000 نفر از دانشجویان گروه پرستاری از سراسر کشور در فروردین ماه 1401 برگزار شد و 50 نفر برگزیده این مرحله، تیر ماه 1401 در مرحله دوم در شهر تهران به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان علی اکبری دانشجوی ترم 8 رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مقام نخست این رقابت علمی بزرگ دست یافت و نشان طلای این المپیاد علمی را بر گردن آویخت .

همچنین سرکار خانم طناز فارغ دانشجوی ترم 6 رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یزد و سرکار خانم فاطمه سبویی جهرمی دانشجوی ترم 6 رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با نمره مشترک در آزمون رتبه دوم مشترک این رویداد را به خود اختصاص داده و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کردند.

لازم به ذکر است با توجه آیین نامه این المپیاد، باید نفرات اول تا سوم معرفی شده و از آنها تقدیر به عمل می آمد که به علت یکسان شدن نمره نفر دوم و سوم این دو نفر به عنوان نفر دوم مشترک در المپیاد علمی دانشجویان گروه پرستاری سراسر کشور معرفی شده و از آنها در کنار نفر اول مسابقات تقدیر به عمل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی برگزیدگان مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویان پرستاری اعلام شد

اسامی برگزیدگان مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویان پرستاری اعلام شد