مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 14:572022-07-23سياسي

آغاز پیش ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه علامه طباطبایی


پیش ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبایی به همت بسیج دانشجویی و هیئت اصحاب عاشورایی آغاز و تا 10مردادماه 1401 ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با توجه به نزدیکی ایام محرم و صفر و اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و پیش بینی اربعین پر شور با توجه به تعطیلی دو ساله، بسیج دانشجویی و هیئت اصحاب عاشورایی دانشگاه علامه طباطبایی از همه دانشجویان مشتاق زیارت، برای ثبت در پیاده روی اربعین دعوت می کند.

شرایط پیش ثبت نام متقاضیان اربعین حسینی 1401: -    در این مرحله صرفاً پیش ثبت نام انجام می شود و به منزله ثبت نام قطعی نیست.

-    پیش ثبت نام از متقاضیان هیچ گونه تعهدی برای بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) مبنی بر اعزام نخواهد داشت و متعاقباً اطلاع رسانی برای ثبت نام قطعی انجام خواهد شد.

-    چنانچه هرگونه محدودیتی از سوی دولت عراق برای تشرف به زیارت اربعین در نظر گرفته شود، نحوه ثبت نام قطعی متقاضیان از بین افرادی که پیش ثبت نام کرده اند تعیین و اعلام خواهد شد.

-    افرادی که قصد تشرف به همراه کاروان دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی را دارند، در مرحله ی پیش ثبت نام در سامانه سماح به صورت فردی (به عنوان سرگروه) ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه علامه طباطبایی

آغاز پیش ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه علامه طباطبایی