مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 13:472022-07-23اقتصادي

برقرسانی به 6 سایت پرورش میگو در هرمزگان


دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: با تلاش و پیگیری های دبیرخانه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی و اتحادیه آبزیان استان هرمزگان، تفاهمنامه احداث تاسیسات نیرو رسانی جهت تامین برق 6 سایت پرورش میگو در هرمزگان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پیام رضایی امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار داشت: در شصت و دومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با مبحث برق رسانی به سایت های پرورش میگو در استان و بررسی های صورت گرفته و به دنبال آن برگزاری نشست های تخصصی متعدد با حضور بخش های ذی ربط، تفاهمنامه برق رسانی به 6 سایت پرورش میگو در استان تصویب و اجرایی می شود.

وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه برق رسانی به سایت های پرورش میگو با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری با اولویت بندی در فاز اول سایت های پرورش میگو سایه خوش، کولغان، خورنمکی، حسن لنگی، مجاور مقام و نقاشه و مشارکت 50 درصدی مزارع صورت می پذیرد که دستاورد بسیار بزرگی برای بخش آبزیان استان است.

دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: اتحادیه آبزیان استان هرمزگان جهت حمایت از تولید کنندگان پرورش میگو با بررسی های کارشناسی و همچنین برگزاری نشست های متعدد کارشناسی شورای گفتگو در این خصوص توانستند با یک کار مطالعاتی و کارشناسی دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقرسانی به 6 سایت پرورش میگو در هرمزگان

برقرسانی به 6 سایت پرورش میگو در هرمزگان