مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 12:522022-07-23دانش

صالحی: خروجی های علمی را به سمت تجاری سازی و بازار سوق می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صالحی،معاون پژوهشی وزارت علوم در مراسم تجلیل از برگزیدگان سازمان همکاری اسلامی کامستک که امروزبرگزار شد، - معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: در در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سعی داریم با کمک بقیه بازیگران حوزه علم و فناوری، خروجی های علمی را به سمت تجاری سازی و بازار سوق دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صالحی،معاون پژوهشی وزارت علوم در مراسم تجلیل از برگزیدگان سازمان همکاری اسلامی کامستک که امروزبرگزار شد، ضمن تبریک به برگزیدگان برنده جایزه کامستک به شعار سال اشاره کرد و گفت: امسال توسط رهبر سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی معرفی شده است که علاوه بر فعالیت علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها ارتباط آن با مسائل اقتصادی به شدت مورد تاکید قرار گرفته است.

صالحی ادامه داد: ما در در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سعی داریم با کمک بقیه بازیگران حوزه علم و فناوری، خروجی های علمی را به سمت تجاری سازی و بازار سوق دهیم.

وی در ادامه آماری در زمینه فعالیت های علمی ارائه داد و اضافه کرد: در سال 2021 در پایگاه اسکوپوس بیش از 77 هزار خروجی علمی با نام ایران ثبت شده است.

ایران در زمینه تولیدات علمی در پایگاه اسکوپوس رتبه 15 را دردنیا به خود اختصاص داده است؛ این در حالی است که ما در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: خروجی های علمی را به سمت تجاری سازی و بازار سوق می دهیم

صالحی: خروجی های علمی را به سمت تجاری سازی و بازار سوق می دهیم