مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-23سياسي

نشست مشترک رییس و قائم مقام ساترا با مدیران شاتل و نماوا


مدیران شاتل و نماوا در نشست مشترک با رییس و قائم مقام ساترا بر لزوم همدلی و همراهی رسانه های صوت وتصویر فراگیر با سازمان صداوسیما و ساترا در رعایت قوانین کشور تاکید کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی ساترا، شجاع الدین میرطاووسی عضو هیات مدیره شاتل و محمدحسن شانه ساز زاده مدیرعامل نماوا با حضور در سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) ضمن برگزاری نشست با سعید مقیسه و محسن قائمی نسب رییس و قائم مقام این سازمان، نظرات خود را درباره مسائل حوزه صوت و تصویر فراگیر بیان کردند.

مدیر عامل نماوا در این نشست ضمن تاکید بر همدلی و همراهی نماوا با صداوسیما و ساترا در رعایت قوانین کشور خاطرنشان کرد: لزوم وجود نهاد تنظیم گر برای ساماندهی صنعت و نقش سازنده در تنظیم بازار محتوا در فضای مجازی یک امر ضروری است.

میرطاووسی و شانه ساز زاده در ادامه این نشست بر لزوم تسریع در پاسخ گویی ساترا به درخواست های پلتفرم ها تاکید کردند و گفتند: از طرف شاتل به پلتفرم های دانلودی متخلف که محتوای مجرمانه بارگذاری می کنند، هیچ سرویسی ارائه نخواهد شد.

سعید مقیسه و محسن قائمی نسب، رییس و قائم مقام ساترا نیز از ارائه محتوای حمایتی صداوسیما به نماوا و دیگر پلتفرم های مجوزدار خبر دادند و برای نحوه پوشش مسابقات جام جهانی 2022 از طریق رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک رییس و قائم مقام ساترا با مدیران شاتل و نماوا

نشست مشترک رییس و قائم مقام ساترا با مدیران شاتل و نماوا