مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:272022-07-23سياسي

اهمیت حفظ میراث فرهنگی و ملی و سرمایه های عظیم اسلامی


عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که میراث فرهنگی، ملی، مذهبی و ثروت و سرمایه های عظیم ایمانی و اسلامی به راحتی به دست نیامده و خون هایی برای آن ها ریخته شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی صبح امروز در آیین گشایش نمایشگاه پرتره قفقاز، دیار عالمان مجاهد شیعه اظهار کرد: میراث فرهنگی، ملی، مذهبی و ثروت و سرمایه های عظیم ایمانی و اسلامی به راحتی به دست نیامده و خون هایی برای آن ها ریخته شده که حفظ این میراث و سرمایه ها دارای اهمیت است.

وی افزود: اگر اسلام محفوظ مانده و به دست ما رسیده، بابت آن، خون های زیادی ریخته و حبس ها و شکنجه های سختی کشیده شده است.

شهدای جنگ چالدران انسان هایی افتخارآفرین و سرافراز بودند عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: شهدای جنگ چالدران انسان هایی افتخارآفرین و سرافراز بودند که به واسطه رشادت های آنان، اکنون شاهد حضور مردم از اقصی نقاط دنیا در محوطه شهیدگاه مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی برای عرض ارادت به این شهدا هستیم.

آیت الله حسینی خراسانی ادامه داد: در جنگ های دیگر از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم نیز شاهد رشادت و جان فشانی های شهدای عزیز و والامقام بوده ایم و در راس آن ها نام شهیدحاج قاسم سلیمانی چون نگینی بر قلب انقلاب اسلامی ایران می درخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت حفظ میراث فرهنگی و ملی و سرمایه های عظیم اسلامی

اهمیت حفظ میراث فرهنگی و ملی و سرمایه های عظیم اسلامی