مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:072022-07-23اقتصادي

تامین کاغذ 70 درصد کتب درسی با محصولات صنایع چوب و کاغذ مازندران


مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت: پارسال 5 هزار تن کاغذ به صورت آزمایشی برای کتب درسی توسط شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تامین اما امسال قرارداد برای تامین 70 درصد کتب درسی در کشور نیز بسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران در حاشیه آیین آغاز تولید کاغذ چاپ و تحریر کتب درسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای کمک به فضای فرهنگی و چاپ کتب و محصولات فرهنگی مورد نیاز کشور از شهریورماه امسال ماهانه بیش از هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید و روانه بازار می شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت حل مشکل کاهش سهمیه برق این واحد تولیدی از سوی مسوولان و متولیان امر، در ماه جاری هم می توانیم بخشی از این نیازِ کشور را مرتفع سازیم، افزود: هم اکنون قیمت کاغذ چاپ و تحریر در بازار آزاد حدود 33 تا 35 هزار تومان در حال خرید و فروش است.

 نیک نژاد یادآور شد: در راستای کمک به سیاست های حمایتی دولت برای ساماندهی بازار کاغذ کشور و علی رغم همه کمبودها و مشکلات موجود حاضریم 5 تا 6هزار تومان زیر قیمت بازار، کاغذ را تولید و عرضه نماییم تا التهابات کنونی مرتفع و آرامش نسبی در بازار کاغذ به وجود آید.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه این مقدار کاغذ درنظر گرفته شده برای تنظیم بازار علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کاغذ 70 درصد کتب درسی با محصولات صنایع چوب و کاغذ مازندران

تامین کاغذ 70 درصد کتب درسی با محصولات صنایع چوب و کاغذ مازندران