مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:072022-07-23بين الملل

هشدار شدید؛ عملیات بعد در ترکیه است اگر از عراق خارج نشود


دو گروه ناشناس مسئولیت حمله به پایگاه های ترکیه در شمال عراق را بر عهده گرفتند و هشدار دادند، اگر نظامیان ترکیه، عراق را ترک نکنند، عملیات های بعدی در خاک ترکیه انجام می شود.

-   سرایا اولیاء الدم در ادامه هشدار داد: اگر نیروهای ترکیه از خاک عراق خارج نشوند، حملات بعدی ما در داخل خاک ترکیه خواهد بود .

از طرف دیگر، گروه موسوم به لواء احرار العراق در بیانیه ای اعلام کرد که مسئولیت حمله راکتی به پایگاه ترکیه ای زلیکان را بر عهده می گیرد.

مرکز مبارزه با تروریسم کردستان عراق، دیشب، در بیانیه ای اعلام کرده بود که پایگاه زلیکان با سه راکت هدف حمله قرار گرفته؛ اما کسی مجروح نشده است.

این حملات پس از آن انجام شده است که منابع عراقی، بعدازظهر چهارشنبه، خبر دادند در حمله نیروهای ترکیه به شمال عراق یک گلوله توپ به تفرجگاهی در استان دهوک اصابت کرده و 9 گردشگر جان خود را از دست داده اند.

به رغم آنکه مقامات بغداد تأکید دارند که این حمله توسط نیروهای ترکیه انجام شده است و آنکار مسئول کشته و زخمی شدن غیرنظامیان عراقی است، آنکارا مدعی است که نیروهای این کشور به غیرنظامیان حمله نکرده اند.

وزیر خارجه عراق، چهارشنبه شب، در گفت وگو با شبکه السومریه در این باره گفت: اگر مشکلی میان دولت ترکیه و حزب کارگران وجود دارد نباید این مشکل به داخل خاک عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید؛ عملیات بعد در ترکیه است اگر از عراق خارج نشود

هشدار شدید؛ عملیات بعد در ترکیه است اگر از عراق خارج نشود