مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 08:422022-07-23سياسي

پیگیری خواهرخواندگی همدان و کربلای معلی


رییس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان از پیگیری خواهرخواندگی شهرهای همدان با کربلای معلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اکبر کاووسی امید صبح امروز در کمیته سرمایه گذاری مرکز پژوهش های شورای شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین شناخته شده است و با داشتن  امامزاده هایی مانند شاهزاده حسین(ع)، امام‏زاده اسماعیلی بن موسی(ع) و امامزاده عبدالله(ع) دارای شجره نامه بوده و همگی می توانند به عنوان مقاصد گردشگری مذهبی مورد استفاده قرار گیرند.

  وی با اشاره به سفر اخیر خود به کربلای معلی و پیگیری موضوع خواهرخواندگی همدان با این شهر گفت: در سفر به کربلا رسماً از شهردار کربلا برای پیشبرد بحث دیپلماسی شهری دعوت کردیم.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان دیپلماسی شهری را پدیده ای جدید دانست و گفت: در این موضوع مدیریت شهری دو شهر کربلا و همدان با ارتباط برقرار کرده و از ظرفیت های یکدیگر بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: همدان ظرفیت های مختلف اقتصادی خوبی در بخش های صنعتی، کشاورزی، فنی مهندسی و گردشگری دارد و بر اساس این ظرفیت ها با شهرهای مختلف داخلی و خارجی تفاهم نامه خواهرخواندگی منعقد کرده که باید از این فرصت ها برای رونق اقتصادی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری خواهرخواندگی همدان و کربلای معلی

پیگیری خواهرخواندگی همدان و کربلای معلی