مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 07:372022-07-23اقتصادي

رونمایی از 8 اثر مکتوب قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه نشست دبیران استانی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی از 8 اثر مکتوب این مجموعه که به بررسی خلأها، - با حضور سردار یزدی دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و داود گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی از 8 اثر مکتوب در حوزه مسائل مرتبط با مفاسد اقتصادی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه نشست دبیران استانی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی از 8 اثر مکتوب این مجموعه که به بررسی خلأها، چالش ها و راهکار های مطالبه گری، قاچاق کالا و ارز، نظام سلامت، تجهیزات پزشکی، خصوصی سازی، مالیات، زمین خواری و مناطق آزاد به عنوان بخشی از مهم ترین مسائل اقتصادی کشور می پردازد رونمایی شد.

در این نشست داود گودرزی ضمن اشاره به فلسفه، اهداف و اهمیت مبارزه با فساد بیان داشت: مبارزه مؤثر و هوشمندانه با مفاسد اقتصادی علاوه بر امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی، زمینه ی اجرای تدابیر صحیح دولتمردان را نیز فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: مبارزه با فساد قبل از هر چیز به اراده و عزم جدی و ملی نیاز دارد که الحمدلله به مرور این عزم در حال شکل گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 8 اثر مکتوب قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی

رونمایی از 8 اثر مکتوب قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی