مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 22:372022-07-22حوادث

نجات دو کوهنورد از ارتفاعات شمیرانات توسط بالگرد هلال احمر


شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: ظهر امروز دو حادثه سقوط از ارتفاع در ارتفاعات شمال تهران، منطقه شمشک و دربند به مرکز مدیریت و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: در عملیات اول، بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران همراه با بالگرد به منطقه شمشک رفت و پس از حدود سه ساعت جستجو، نقطه حضور مصدوم را پیدا کردند.

فتحی بیان کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران پس از دسترسی به مصدوم، ارزیابی و اقدامات اولیه را انجام که مشخص شد، این کوهنورد از چند نقطه دچار آسیب و شکستگی شدید شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: نجاتگران اقدامات لازم را انجام و مصدوم را جهت اقدامات بیمارستانی، توسط بالگرد به بیمارستان میلاد اعزام کردند.

این مقام مسؤول به حادثه دوم که در منطقه دربند بود، اشاره و تصریح کرد: همزمان با عملیات منطقه شمشک، یک مورد سقوط از ارتفاع کوهنوردی در منطقه آبشار دوقلو دربند به هلال احمر استان تهران اعلام شد.

فتحی اضافه کرد: دو تیم امداد و نجات از هلال احمر شهرستان شمیرانات به منطقه اعزام و پس از یک ساعت جستجو موفق شدند، به نقطه حضور مصدوم دسترسی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات دو کوهنورد از ارتفاعات شمیرانات توسط بالگرد هلال احمر

نجات دو کوهنورد از ارتفاعات شمیرانات توسط بالگرد هلال احمر