مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-22سياسي

امروز «جمهوری اسلامی ایران» کانون تصمیم گیری منطقه ای است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد النبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی دشمنان به دنبال القای این هستند فکر کنیم در اقلیت هستیم درحالیکه حضور میلیونی مردم در جشن روز غدیر در تهران و اجرای سرود سلام فرمانده در 26 کشور نشان دهنده پیشروی ماست و بر این اساس نیز باید سکوت ماریپچ را میثم تماروار بشکنیم چرا که میثم تمار یک الگو در جهاد تبیین برای شکستن مارپیچ سکوت است.

وی افزود: میثم تمار قهرمان جهاد تبیین است و امروز که دشمن تاکتیک رسانه ای مارپیچ سکوت را در پیش گرفته، ما نیز باید مانند میثم تمار که ماموریت داشت مارپیچ سکوت را بشکند و از فضایل امیرالمومنین صحبت کند وارد عمل شویم.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: آمریکا در منطقه ضعیف شده و سفرهای رییس جمهور آن ها به منطقه نمایشی است.

  حجت الاسلام خضری اضافه کرد: نشست سران سه کشور ایران، ترکیه و روسیه در تهران برگزار شد و این موضوع نشانه این است که ایران امروز کانون تصمیم گیری منطقه ای است.

  وی بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری به رییس جمهور ترکیه گوشزد می کند که آمریکا را از منطقه بیرون کنید که باعث ناامنی خود شما می شود این یعنی اینکه هر روز بر اقتدار جمهوری اسلامی افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز «جمهوری اسلامی ایران» کانون تصمیم گیری منطقه ای است

امروز «جمهوری اسلامی ایران» کانون تصمیم گیری منطقه ای است